IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Welcome
Welcome

Kruip in de huid van een roofdier en struin door de exotische omgevingen. Maak kennis met de prachtige culturen van de verschillende plekken. Schrijf jouw eigen verhaal in deze semi-realistische RPG. Met ons eigen puntensysteem kun je zelf dieren kopen die je nooit eerder kon bespelen in een Nederlandse RPG. Voor welk dier ga jij? En hoe ga jij Carnivora beïnvloeden? Wij wachten op jou - en op jouw verhaal.
Census
Pantherinae
♂ 00
♀ 01
| 01
Felinae
♂ 00
♀ 00
| 00
Canidae
♂ 01
♀ 01
| 02
Ursidae
♂ 00
♀ 00
| 00
Hyaenidae
♂ 01
♀ 00
| 01
Telluraves
♂ 00
♀ 00
| 00
Total
♂ 02
♀ 02
| 04
Monsoon season

Het regenseizoen is eindelijk aangebroken! Overal in Carnivora word nieuw leven geboren en er is prooi in overvloed. Hoog in de bergen kunnen de temperaturen flink dalen tot onder het vriespunt, waardoor er een kans bestaat op sneeuwstormen. Ook in de andere delen van Carnivora is het weer onstuimig: er valt met name in de namiddag veel regen en dat gaat vaak samen met een donderklap... of dertig. In de wastelands is het nog altijd droog en doen die paar stortbuitjes er weinig aan om dat te veranderen, maar door het overvloedige water dat valt in de bergen is de kans op een stortvloed in de canyons erg groot. Oppassen dus!
OOC news
09-01-2018: Forum gemaakt whoooo!

Map
Laatste onderwerpen
» Blup
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptydi aug 28, 2018 3:01 pm van Hancock

» History of Carnivora WIP
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptyza aug 25, 2018 8:38 pm van Ace

» Informatie groepen, regels & aanvragen
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptydi aug 21, 2018 10:02 am van Aelin

» HEAVEN
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptydo jun 07, 2018 9:04 am van Aelin

» De shop
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptyvr apr 13, 2018 4:52 pm van Ace

» Religion & the Divine
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptywo apr 11, 2018 5:40 pm van Goddess

» Humans & Megafauna
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptywo apr 11, 2018 5:40 pm van Goddess

» Banned animals
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptywo apr 11, 2018 5:37 pm van Goddess

» To do list
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptyvr maa 23, 2018 3:57 pm van Aelin

IC news
00-00-0000: hartam ingenii sed scripti fallere res nec caeteri perduci vis. Scriptura inquirere gi co vi extitisse quadratam pertinent. Fecto dubio major jam lor operi miror falsi. Ab automata deveniri facturum formemus tollitur si cogitare eo. | LINK

00-00-0000: hartam ingenii sed scripti fallere res nec caeteri perduci vis. Scriptura inquirere gi co vi extitisse quadratam pertinent. Fecto dubio major jam lor operi miror falsi. Ab automata deveniri facturum formemus tollitur si cogitare eo. | LINK

00-00-0000: hartam ingenii sed scripti fallere res nec caeteri perduci vis. Scriptura inquirere gi co vi extitisse quadratam pertinent. Fecto dubio major jam lor operi miror falsi. Ab automata deveniri facturum formemus tollitur si cogitare eo. | LINK

00-00-0000: hartam ingenii sed scripti fallere res nec caeteri perduci vis. Scriptura inquirere gi co vi extitisse quadratam pertinent. Fecto dubio major jam lor operi miror falsi. Ab automata deveniri facturum formemus tollitur si cogitare eo. | LINK


Deel

Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ace
This is a title. It's supposed to be long but it wasn't long enough
Aantal berichten : 39
Bones : 5
Hyenas
De heren

Basic Information
Leeftijd: 6 years
Schofthoogte: 77 cm
Gewicht: 49 kg
Ace
BerichtOnderwerp: Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze? Emptyvr jan 19, 2018 8:41 pm


Hier op Carnivora kan je punten verdienen genaamd 'Bones'. Met deze Bones kan je verschillende dingen kopen die je normaal niet zomaar mag gebruiken voor je personage. Hieronder staan alle manieren waarop Bones te verdienen zijn en hoeveel iedere actie waard is. Als je een actie hebt voltooid, vul je het lijstje in en plaats je het in dit topic, zodat de Bones aan je account gegeven kunnen worden.
Voor een lijst met dingen die je kan kopen met Bones moet je hier zijn.

Legenda
* Automatisch. Hoeft niet geclaimt te worden

OOC acties

  • Words... Words... - 1 Bone *
    Maak een nieuw topic of post in een bestaand topic.
  • Come and get me - 3 Bones
    Maak een nieuw topic waar iedereen in mag posten
  • Well that was tedious - 5 Bones
    Voltooi een topic
  • Introductions - 3 Bones
    Maak een voorsteltopic voor jezelf of je personage
  • New Beginnings - 5 Bones *
    Maak een nieuw account
  • Traveller - 20 Bones
    Rond één topic af in ieder biotoop, i.e. woestijn, savanne, bergen en regenwoud. Topic mag zich in een subforum bevinden onder deze biotopen.
  • We're all stories - 10 Bones
    Doe mee aan een verhaallijn
  • Stuff of legend - 80 - 100 Bones
    Rond een verhaallijn af. Alle deelnemers die van begin tot eind mee hebben gedaan krijgen de Bones. Grote, creatieve verhaallijnen leveren meer op


IC acties

  • Bring it on - 15 - 30 Bones
    Ben betrokken bij een gevecht. Creatieve en eerlijke gevechten kunnen meer Bones opleveren (alle partijen krijgen evenveel, ongeacht of je wint of verliest)
  • Show me what you've got - 5 Bones
    Oefen vechttechnieken met iemand
  • Killer instinct - 3 - 10 Bones
    Jaag in je uppie. Creatieve jachten leveren meer op
  • Team effort - 15 - 30 Bones
    Vang samen met iemand anders een prooi. Jacht moet uit minsten ieder 3 berichten bestaan. Voor een jacht met meer dan 2 dieren moet de jacht uit ieder minstens 2 berichten bestaan. Lange/creatieve jachten leveren meer Bones op
  • Newborns - 50 Bones
    Krijg een nestje
  • Broken soul - 10 Bones
    Verlies iemand die je dierbaar is. Geldt alleen voor de dood van een bespeelde personage van iemand anders. NPC's of off-screen doden tellen niet
  • End of an era - 15 Bones
    Sterf aan een natuurlijke dood (ziekte of ouderdom)
  • Heroes must die - 15 Bones
    Word vermoord door een iemand anders


Event-related
Deze acties kunnen alleen worden verdient door aan de bijbehorende events mee te doen en af te ronden. Lopende of stilgevallen event-topics komen niet in aanmerking voor deze prijzen

  • Meedoen aan een event - 20 - 50 Bones
    Doe mee aan een event. Bones kunnen verschillen per event. Dit wordt van tevoren vermeld
  • Vulkaanuitbarsting - 30 Bones
    Overleef een vulkaanuitbarsting
  • Aardbeving - 30 Bones
    Overleef een aardbeving
  • Wrath of the heavens - 20 Bones
    Overleef een hevige storm
  • We shall all burn together - 35 Bones
    Overleef een natuurbrand
  • Secrets taken to the grave - 60 Bones
    Leer de waarheid over het hiernamaals.
  • Wrath of the universe - 35 Bones
    Sterf door natuurgeweld


Lijst
Naam: Je eigen naam
Naam account: Naam van het account waar de Bones aan toegeschreven moeten worden
Prijzen en links naar de topics: Links naar alle topics waarin de acties zijn uitgevoerd. Copy-n-paste de link code voor ieder nieuw topic+prijs.

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Naam account:[/b]
[b]Prijzen en links naar de topics:[/b] [url=Link naar het topic hier]Naam van de prijs hier[/url]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wat zijn Bones en hoe verdien ik ze?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OUT OF CHARACTER :: Bones Shop-
Ga naar: